Կազմի՛ր հոգնակի բարդ բառեր՝ տրված բառերը գործածելով իբրև վերջնաբաղադրիչ։
Ծառ-տոհմածար, տոնածառ, քույր-հարսնաքույր, հորաքույր, մորաքույր, հարս-, մատ-մատնեմատ, միջնամատ, ցուցամատ, ազդ-գովազդ, կետ-միջակետ, ցույց-ժամացույց, օրացույց, խոշորացույց, անցք-միջանցք, լուսանցք, շար-ատամնաշար, երթ-շքերթ, ոսկր-ուսոսկր, աստղ-լուսաստղ, եզր-ճամփեզր, արկղ-։
Օրինակ՝ շար-հարցաշար, մրցաշար, պատշարներ։
4.Տրված գոյականները դարձրու՛ հոգնակի և բացատրի՛ր օրինաչափությունները․
ա․ ձև-ձևեր, արտ-արտեր, հարց-հարցեր, սարք-սարքեր, զենք-զենքեր, դեզ-դեզեր, օր-օրեր
բ․ երկիր-երկիրներ, տարի-տարիներ, գնացք-գնացքներ, Նվեր-նվերներ, վայրկյան-վայրկյաններ, ուղևոր-ուղևորներ
գ․ թոռ-թոռներ, դուռ-դռներ, մուկ-մկներ, ձուկ-ձկներ, լեռ-լեռներ, բեռ-բեռեր
դ․ աստղ-աստղեր, արկղ-արկղեր, վագր-վագրեր, անգղ-անգղներ, սանր-սանրեր։
3.Երկու խմբի գոյականների հոգնակին կազմի´ր և օրինաչափությունը բացահայտի´ր:
Օրինակ`դասագիրք- դասագրքեր, վիպագիր- վիպագիրներ:
Ա.Դասագիրք-դասագրքեր, հեռագիր-հեռագրեր, արոտավայր-արտավայրեր,լրագիր-լրագրեր, ծառաբուն-ծառաբներ, մրգաջուր-մրգաջրեր, մրջնաբույն-մրջաբներ, ծաղկեփունջ-ծաղկեձնջեր, միջնապատ-միջնապատեր:
Բ.Վիպագիր-վիպագիրներ, մեծատուն-մեծատներ, զինակիր-զինակիրներ, ժամացույց-ժամացույցներ, կողմնացույց-կեղմնացույներ, երգահան-երգահաններ, քարահատ-քարահատներ, պատմագիր-պատմագիրներ, քանդկագործ-քանդակագործներ:
2.Փակագծում տրված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և գրիի´ր կետերի փոխարեն:
Ամերիկացի վիճակագիրները պարզել են, որ օրվա ընթացքում ամենաշատը քայլում են անասնապահները ու հողագործները: Երկրորդ տեղում գյուղական նամակատարներն են: Հաջորդը մատուցողներ ու բուժքույրներ են: Նրանցից զգալիորեն քիչ են քայլում ոստիկանները, հետախույզները ու պահակները: Ամենից քիչ քայլում են (նահանգապետներն) ու նախարարները:
1․Գործնական քերականություն․ բլոգումդ տեղադրիր և սովորիր՝ Գոյականի ճանաչում նյութը։
Տրված գոյականները համալրի՛ր հոմանիշներով․ երեքով կազմի՛ր նախադասություն։
տաղտուկ-տաղտկալի-ձանձրալի
ցնորք-տեսիլք
քամի-մրրիկ
հեծեծանք-մղկտալ
կանթեղ-լուսամփոփ
լուտանք-չարախոսություն, հայհոյանք
Комментариев нет:
Отправить комментарий