воскресенье, 3 сентября 2017 г.

Հայոց լեզու

Բառարանային աշխատանք
Ձախ լույս- ոչ օրինական ճանապարհով օգտագործվող էլեկտրական հոսանքը։
Հուրծալ- կարմիր գույնի ծալքեր ունեցող
Հուրհուրան- շողշողուն, բոցավառ
Թագավորամեծար- իշխանավորին մեծարող
Ձախափնյակ- ձախ ափում գտնվող տարածք
Ձախ եկամուտ- ոչ օրինական զարտուղի
Ռուսամերժություն- Ռուսներին՝  ռուսաստանը մերժելը
Ռուսկոմկուս- ռուսաստանի կոմունիստական կուսակցություն
Սագագող- սագ գողացող
Սակավազգացմունք- սակավ զգացմունք ունեցող
Սաթաբեր- սաթ բերող
Խաղ գնալ- վտանգ, փորձություն
Խաբլստորել- տարբեր խոստումներով համոզել։



  1. Քննարկե՛ք հետևյալ հատվածը. « Պայքարեք՝ մի կողմ թողնելով ձեր Եսը: Եվ եթե դուք կարողանաք կռիվ տալ առանց ներքին կատաղության, ուրեմն դուք ամեն ինչ անանձնային կարող եք անել, քանի որ բախումը ամենաշատն էշոշափում մարդու Եսը: Եթե դուք դա անեք, դուք կդառնաք ամենակարող»:

  1. Դո՛ւրս գրեք և մեկնաբանե՛ք այն հատվածը, որտեղ ասվում է, թե ինչո՞ւ Օմարը չսպանեց թշնամուն:
— Ի՞նչ պատահեց,-հարցրեց նա:- Ես 30 տարի այսպիսի պահի եմ սպասել, հուսալով, որ մի օր նիզակս կուրծքդ կխրեմ, և ամեն ինչ կվերջանա: Իմ բախտն այդպես էլ չբերեց, բայց քոնն ահա բերել է: Մի վայկյանում դու կարող էիր ամեն ինչ վերջացնել: Ի՞նչ եղավ քեզ:
Օմարը պատախանեց.
— Մեր պատերազմը սովորական պատերազմ չի եղել: Ես երդվել էի, որ պայքարելու եմ առանց ներքին զայրույթի: 30 տարվա ընթացքում ես պայքարել եմ առանց բարկության: Իսկ հիմա մեջս կատաղություն բարձրացավ: Երբ դու դեմքիս թքեցիր, հանկարծ այս ամենը անձնային դարձավ: Ես ցանկացա քեզ սպանել. դա իմ Եսից եկող ցանկություն էր: Մինչև այս պահը, 30 տարիների ընթացքում, երբեք այդպիսի խնդիր չեմ ունեցել: Մեր պայքարի պատճառն այլ էր: Դու իմ թշնամին չես եղել. մեր կռիվը երբեք անձնային չի եղել: Ես չեմ ցանկացել  քեզ սպանել , ես ուզել եմ գործը հաղթական ավարտի հասցնել: Իսկ հիմա մի պահ ես մոռացա իմ խնդիրը. դու դարձար իմ թշնամին, և ես ցանկացա ոչնչացնել քեզ: Ահա թե ինչու ես չեմ կարող քեզ սպանել: Մի խոսքով, վաղվանից նորից սկսում ենք:






Տանը- գործնական քերականություն
1) Գտի’ր բառագործածության սխալները, ճիշտ բառը գրի՛ր։
  • Հայերեն լեզվի իմացությունը պարտադիր է պետական կառավարման մարմիններին։
  • Ավանդույթի համաձայն՝ նրա նախնիները վիշապաքաղեր են եղել։
  • Վիրավորը բողոքեց, թե թիկունքում թույր կարծիք ունեն ճակատում կռվող զինվորների մասին։ Ես ձեզ կրկին անգամ զգուշացնում եմ,- սպառնաց պետական մեղադրողը,- որ անողոք եմ լինելու։
2) Բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր թույր, ավանդույթ, անողոք բառերը։
Թույր - գույն,երանգ
ավանդույթ - 
անողոք - դաժան, անհաշտ, ոխերիմ, անզիջող
3) Տրված բառաշարքից գտի’ր կրտսեր, վիթխարի, երջանիկ, պայծառբառերի ճիշտ հականիշները:
Մեծ, հսկա, ավագ, պստիկ, աննշան, փոքր, տխուր, թախծոտ, դժբախտ, մութ, դժգույն, խավար։
Կրտսեր - ավագ
վիթխարի - պստիկ
երջանիկ - դժբախտ
պայծառ - մութ

Комментариев нет:

Отправить комментарий