вторник, 24 февраля 2015 г.

Իմ ընկերները

Ողջույն Ես Ալլա Թորիկյանն եմ կպատմեմ ձեզ իմ ընկերների մասին: Ես ունեմ շատ լավ ընկեր-ընկերուհիներ ես նրանց շատ եմ սիրում և հույսով եմ նրանք էլ ինձ: Ունեմ ընկերներ Դպրոցում,բակում և պարի տեղը: Ես չեմ սիրում ընկերներ, որ ուրիշներին վիրավորեն նեղացնեն հատկապես ինձ, օրինակ՝ Էլլադան իմ ընկերուհին մենք իրար շատ հարազատ ընկերուհիներ են կարելի է ասել քույրիկներ: Ես և Էլլադան մանկության ընկերուհիներ ենք, մենք միշտ ամեն դժվար պահին իրար կողքին ենք և կօգնենք միմիյանց ցանկացած պահին: Ես և Էլլադան միշտ իրար հետ ենք և բոլոր դասերի ժամանակ նստում ենք միմիյանց կողքի և միշ օգնում իրար դժվար պահին: Ես իմ մյուս ընկերներին ել եմ սիրում, բայց Էլլադային ամենաշատը: Օր Աննան իմ բակի ընկերուհին ես նրան էլ եմ շատ սիրում, երբ ամառային արձակուրտները գալիս են ես և Աննան ամեն օր իրար հետ խաղում ենք և իրար օգնում: Դե ինչ այսքանը:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий