среда, 15 февраля 2017 г.

Ուզում եմ պայքարել

Ուզում եմ պայքարել չարիքի և ատելության դեմ: Ինչու', որովհետև դա աշխարհի ամենավատ բանն է: Պայքարել միշտ է պետք` մարդուն, որպեսզի մարդ կարողանա հաղթահարել յուրաքանչյուր ճանապարհ, թեկուզ նաև պայքարել իր նպատակին հասնելու համար: Ես նույնպես պայքարում եմ իմ նպատակին հասնելու համր, դարնալ նորմալ մարդ և կազմավորված: Չեմ սիրում լկտի պահվածքով մարդկանց, առավելևս տանել չեմ կարողանում նախանձներին, նախանձելուց վատ բան չկա այս աշխարհում: Բոլոր մարդկանց մտածելակերպները տարբեր են` մեկը կարծում է, որ նա է ամենալավը մյուսը կարծում է հակառակը, բայց ո'չ, մենք բոլորսել այս աշխարհում իրար հավասար ենք, և ոչ մեկս մյուսից առավել չի կամ պակաս, ինչպես ես ու ինձ բոլոր շրջապատող մարդիկ: Չար լինելը ավելի հեշտ է քան բարի լինելը, փորձենք բոլորս էլ, լինել` բարի և հաճախակի օգնել միմյանց ու մեր շրջապատում օգնության կարիգ ունեցող մարդկանց:            

Комментариев нет:

Отправить комментарий