вторник, 29 марта 2016 г.

Մաթեմատիկա



Անհրաժեշտ է նկարներում բերված 4 առարկաներից ընտրել ավելորդը և բացատրել «ավելորդության» պատճառը։




















Գտի՛ր 11 տարբերություն
























Այս առաջադրանքի օգնությամբ սովորողները 

կվերհիշեն ամիսները։
Առաջադրանքի իմաստը՝ նկարների առաջին տառերի միջոցով կազմել բառեր.

mart_wm

april_1_wm



mayis_1_wm



hunis_1_wm

hulis_1_wm
ogostos_1_wm

september_1_wm

hoktember_1_wm

noyember_1_wm

dektember_1_wm

hunvar_1_wm

petrvar_1_wm





Գումարում և հանում մինչև 10
Ինտերակտիվ վարժանքների օգնությամբ մինչև 10 թվերի գումարման և հանման հմտություների ձևավորում:
 Ծրագրում ընդգրկված են մինչև 10 թվերի գումարման և հանման, հանման արտահայտություններ, որոնցից յուրաքանչյուրում կան բացակայող թվեր: Արտահայտության լուծման ընթացքում պետք է ընտրել այնպիսի թիվ, որը ճիշտ կլինի նաև խաչաձև արտահայտությունների համար: Խաչբառը համարվում է ճիշտ լուծված, եթե հորիզոնական և ուղղահայաց արտահայտությունները ճիշտ են:




Առաջադրանք 1

3+5=      2+6=              6+3=             4+2=      
5+5 =    6+4=                 7+2=           7+3=

Առաջադրանք 2
Բաց թողնված թվերը լրացրու

1,2,  ,  ,  ,  ,  ,  ,.9,10

Առաջադրանք 3
9-1=           10-2=        10-6=              9-6=       8-3=
7-6=            8-6=           9-8=           9-6=      10-5=
9-7=             8-3=         10-8=         10-9=    10-6=

Թվերի համեմատում մինչ10

Համեմատում ենք թվերը, մեզ թշջապատող առարկանների քանակը

Առաջադրանք 4
5 և 3,  4և 5,  8և 9  10 և0,  6 և8,  10 և 9

Առաջադրանք 5
Աննան ունի 3 փուչիկ ,իսկ Անին՝ 2 :
Ով ավելի շատ ունի,քանի՞ փուչիկով է ավել:

Աննան ունի 9 փուչիկ ,իսկ Անին՝ 2 :
Ով ավելի շատ ունի,քանի՞ փուչիկով է ավել:
Աննան ունի 9փուչիկ ,իսկ Անին՝ 6 :
Ով ավելի շատ ունի,քանի՞ փուչիկով է ավել:

Աննան ունի 3փուչիկ ,իսկ Անին՝ 8 :
Ով ավելի շատ ունի,քանի՞ փուչիկով է ավել:

Աննան ունի 4փուչիկ ,իսկ Անին՝ 5 :
Ով ավելի շատ ունի,քանի՞ փուչիկով է ավել:

Աննան ունի 2 փուչիկ ,իսկ Անին՝ 7 :
Ով ավելի շատ ունի,քանի՞ փուչիկով է ավել:

Աննան ունի 3 փուչիկ ,իսկ Անին՝ 2 :
Ով ավելի շատ ունի,քանի՞ փուչիկով է ավել:

Թվերի գումարում և հանում մինչև 20




Առաջադրանք  6
 Կատարի՛ր  հաշվում.
10+6=   10+5= 10+7=   10+8=     14+5=   17+2=
10+6=    9+8=   4+9=   6+10=     15+3=   15+4=
7+6=    6+9=   12+6=   13+7=     16+3=   12+6=

Առաջադրանք 7
Լրացրու՛ բաց թողնված թվերը

10,11,,,             ...19,20

Առաջադրանք 8
Հաշվի՛ր
20-3=    20-7=   20-8=  20-6=       19-3=              18-8=          17-6=
18-10=  19-15=   17-16=      17-9=    18-12=        20-14=           20-19=
Առաջադրանք  9
Աննան ունի 20 մատիտ,իսկ Անին ունի 5 մատիտ քիչ:Քանի՞ մատիտ ունեն միասին:
Առաջադրանք 10

Աննան ունի 19մատիտ,իսկ Անին ունի 10 կոնֆետ քիչ:Քանի՞ մատիտ ունեն միասին:
Առաջադրանք 11

Աննան ունի 20 մատիտ,իսկ Անին ունի 5 մատիտ քիչ:Քանի՞ մատիտ ունեն միասին:
Առաջադրանք 12

Աննան ունի 20 մատիտ,իսկ Անին ունի 5 գրիչ քիչ:Քանի՞ մատիտ ունեն միասին:

Առաջադրանք 13

Աննան ունի 20 մատիտ,իսկ Անին ունի 9 գնդակ քիչ:Քանի՞ մատիտ ունեն միասին:

Առաջադրանք 14

Համեմատի՛ր թվերը
10 և 5   15 և 7   20 և 9   17 և 9   14 և 10    9 և 9, 12 և 15  , 12 և 20

Առաջադրանք 15

Խնդիր «Քաղցր անակնկալ
Յուրաքանչյուր շոկոլադե սալիկի միջուկի պարունակությունը պարզելու համար կատարիր մաթեմատիկական գործողությունները։ Այնուհետև արդյունքները ներկիր համապատասխան գույնով.

46 – բալ (կարմիր)
54 – կիվի (կանաչ)
37 – լիմոն (դեղին)
68 – հաղարջ (կապույտ)
75 – նարինջ (նարնջագույն)
83 – շոկոլադ (շագանակագույն)











Առաջադրանք 16

Քանի՞ տարեկան է Հսկան
Հսկան մի մեծ այգի ուներ։ Մի անգամ, իմանալով որ Հսկան տանը չէ, Հայկն ու Դավիթը մտան նրա այգի։ 
Նրանք իրենց գրպանները լցրեցին տարբեր մրգերով ու պատրաստվում էին դուրս գալ այգուց, երբ Հսկան վերադարձավ։ Բռնելով տղաներին, նա դատարկեց նրանց գրպաններն ու պայման դրեց. «Եթե դուք գուշակեք իմ տարիքը, ես ձեզ բաց կթողնեմ ու կհյուրասիրեմ, իսկ եթե ոչ, ապա վերջներդ եկել է»։

Առաջադրանք 17

Շարունակիր հաջորդականությունները

















Առաջադրանք 18

Յուրաքանչյուր փաթեթի վրա գրված է մի քանի թիվ։ Խնդրի իմաստը փաթեթների տակ գրված թվերը ստանալն է։ Դրա համար կարող ես փաթեթի վրա նշված թվերի միջև դնել «+», «-», «x» և «։» նշանները, ինչպես նաև այդ թվերը տեղերով փոխել։

Комментариев нет:

Отправить комментарий