вторник, 13 февраля 2018 г.

Գործնական քերականություն

Փետրվարի 1
Դասարանում
Քերականական, բառարանային աշխատանք
1.«Նոր բառերի» բառարանից դու՛րս գրիր քեզ հետաքրքրող 15 բառ իրենց բացատրություններով։
ԱՊԱՇԽԱՐՈՂՈՒՀԻ-Ապաշխարող կին
ԱՎԱԶԱՓՈՐ-Ավազի մեջ փորած
ԲԱՐԴԱԳՐՈՒԹՅՈՒն-Բարդ՝ դժվար ընկալելի՝ անհասկա­ նալի լինելը
ԵՐԿՎԱՆԿԵԼ- Երկվանկ բառ դարձնել
ԶԱՆԳԱԼԱՐ-Զանգի լեզվակին կապված լար
ԹԱՆՁՐԱՍՐՃԱՐԺԵՔ- Թանձրասուրճի արժեք
 ԹԱՏԵՐԱԶԳԵՍՏ-Թատերական զգեստ
ԹԵՎՔԱՃԱՐՄԱՆԴ-Թևքի ճարմանդ
ԺԱՅՌԱԾԱԾԿՈՒՅԹ- Ժայռազանգված
ԺԱՆԵԿԱՇԱՐ-Ժանյակների շար
ԻԳԱԲՈՒՅՐ-Իգականություն բուրող
ԻՆՔՆԱԽՂՃՄՏԱՆՔ-Ինքն իր նկատմամբ խղճահարու­ թյուն զգալը՝ տածելը:
ԻՆՔՆԱԳՆԴԱԿԱՀԱՐ ԼԻՆԵԼ-Ինքն իրեն գնդակահարել
ԻՆՔՆԱԿՏՏԱՆՔ-Ինքնախոշտանգում, ինքնատանջանք
ԼԱԹԱԳՈՏԻ-Գործված կտորից պատրաստված գոտի
ԼԱՅՆԱԹԱՎ-Լայն և խիտ

2. Գրի՛ր հաճախ սխալ գործածվող այս բառերի ճիշտ ձևերը․
  • Հույսով եմ-հուսով եմ
  • տարեկետում-տարկետում
  • ընդամեն, ընդհակառակ-ընդամենը, ընդհակառակը
  • ամենալավագույն-լավագույն,ամենալավ
  • թռնել, փախնել, կպնել-թռչել, փախչել, կպչել
  • դառա, դառար, դառանք-դարձա, դարձար, դարձանք
  • վիրաբուժ, հոգեբուժ-վիրաբույժ, հոգեբույժ
  • թույլատվություն-թույլտվություն
  • բարյացկամ-բայրացակամ
  • դաստիրակ-դաստիարակ
  • նախագա-նախագահ
  • բարձրունք-բարձունք
3.  Փակագծերում տրված տարբերակներից ընդգծի՛ր ճիշտ թվականը։
  • Մենք՝ ուսանողներս, այդ մասին լսում էինք (առաջին առաջի) անգամ։
  • Շուրջ (ութանասուն, ութսուն)  դպրոցահասակ երեխաներ էին մասնակցում գարնանային այդ տոնախմբությանը։
  • Փոքրիկը ձեռքում ամուր պահել էր (տաստասը)  դրամ։
  • Բողոքի երթին մասնակցում էին (հարյուրավոր, հարուրավոր) մարդիկ։
  • Իմ տեղը երրորդ կարգի (երեսունչորրորդերեսունչորսերորդ) աթոռն է։
  • Երեխաներս սովորում են Երևանի (թիվ համար, թիվ) տասնչորս դպրոցում։
  • Այս տարի կայացավ հայերենագիտական միջազգային  (VII-րդ , 7-րդ) գիտաժողովը։
  • Բացարձակ գերազանցիկ լինելու համար Սոնային պակասում էր ընդամենը (զրո, զերո) ամբողջ հինգ տասնորդական տոկոս վարկանիշ։

Комментариев нет:

Отправить комментарий