пятница, 23 сентября 2016 г.

Սովորողի Օրագիր

Այս օր ես արթնացա հագնվեցի, լվացվեցիհարդարվեցի, վերցրեցի պայուսակս և տանից դուրս եկա, որ նստեմ երթուղայինս ու գնամ դպրոց։ Երբ ես արդեն հասա, ես պայուսակս դրեցի պահարանումս, որպեսզի մասնակցեմ <<Ընդանուր Պարապունքին>>։ <<Ընդանուր Պարապունք>>-ը անցավ շատ լավ։ Դասացուցակով մեզ մոտ Երկրաչափություն էր, պար, ընտրություն, անգլերեն և գրականություն։
Պարի դասի ժամանակ, որբ տղաները կարգապահ չէին, մեր պատի դասատուն՝ Հարգելի Սաշան ուժեղ հարվածում էր տղաների ափերին, որպեսզի նրանք խելոքանան։  Այդ ամենից հետո մեզ մոտ ընտրություն էր։ Իմ ընտրությունը ես ընտրել եմ դիզայն, որ կարողանամ գեղեցիկ բատիկա անել և այլ հետաքրքիր բաներ։ Այս օր ես ընտրության համար բերել էի, տասը հատ թափանցիկ բաժակներ, որպեսզի գեղեցիկ նկարեմ իրենց վրա հատուկ ապակու ներկերով, որոնք կոչվում են՝ Վիտրաժ։ Նկարելու համար պետք է եզրագծել ապակու վրա, որ հետո ներկենք։ Եզրագծել կարող ենք ամեն ինչ՝ ինչ,  որ ցանկանանք։ Այս օրվա  վատ եղանակի պատճառով ես չհասցրեցի գունավորել, ասեմ, որ վիտրաժի ներկերը շատ թանկարժեք են և չեն անցնում ոչինչի վրայից։ Ընտրությունից հետո դասացուցակով մեր դասարանի մոտ անգլերեն էր։ Անգլերենի դասաժամն ընդանուր ստուգեցինք բոլորի տնայինները։ Ուսուցչուհին մեզ հանդզնարարեց երկու հատ վարժություն, ես կատարեցի այդ երկու վարժությունները ուսուցչուհին ստուգեց և ասաց, որ ուղարկեմ իր էլեկտրոնային հասցեին։ Հաջորդ ժամը մեզ մոտ գրականություն էր, որը մեզ դասավանդում էր Ընկեր Արևիկը։ Ընկեր Արևիկը իր բլոգում տեղադրել էր քերականական երեք առաջադրանք, որոնք մենք պետք է կատարեինք։ Ես այդ ամբողջ առաջադրանքները կատարեցի՝ ուղարկեցի Ընկեր Արևիկին։
Քանի-որ ես առաջինն էի ավարտել, ուսուցչուհին ինձ հանձնարարեց Իմ այս օրվա մասին պատմել և ինչպես տեսաք ես պատմեցի։ Երբ դասերը ավարտվեցին, ես և իմ դասարանցի Սերգեյը  գնացինք Նոր-դպրոց, որպեսզի նստենք մեր ցերեկային երթուղայինը՝ գնանք տուն։ Տուն հասնելուց հետո, ես փոխեցի շորերս, նախաճաշեցի ու միանգամից գնացի սենյակս դասերս անելու։ Դասերս վերջացնելուց հետո ես միփոքր զվարճացա իմ փոքրիկ, երեք տարեկան ողբոր Վահեի հետ, և գնացի ատամներս լվացեցի ու պարկեցի քնելու։ Վաերջ այսքանը։ 

Комментариев нет:

Отправить комментарий