вторник, 22 ноября 2016 г.

,,Երջանկությունս նման է...,,

Ճիշտն ասած, իմ երջանկությունը ոչինչի նման չէ։ Ես միշտ եմ երջանիկ։ Երջանիկ են լինում բոլոր մարդիկ, քանի որ դա ամենալավ բանն է մարդու կյանքում։ Երջանիկ լինելու համար պարտադիր չէ լինել շատ հարուստ, պետք է ուղակի երազել և այդ երազանքը անպայման կկատարվի և դուք կլինեք աշխարհի ամենաերջանիկ մարդը, իսկ եթե երջանիկ լինելու համար լինել շատ հարուստ, ապա դուք կունենաք ամեն ինչ ինչի մասին, որ դուք երազում եք և ձեր երազած ամեն ինչը դուք ունենաք դա ձեր համար սովորական մի երևույթ կդառնա ու դուք չեք լինի երջանիկ։ Երջանիկ լինելու համար հարկավոր է ընդամենը՝ ժպտալ, երազել, ոչինչից չվախենալ և ձեր երջանկությունը չի պակասի։ Իմ երջանկությունը, մի տեսակ կարծես եղևնի լինի, որովհետև այն երբեք չի մարում։ Ես երջանիկ եմ, որ ունեմ՝ լավ շրջապատ, որտեղ կան շատ լավ մարդիկ, լավ ընտանիք, սովորում եմ մի հարշք դպրոցում ու այս ամենը ինձ լրիվ բավական է, որ լինեմ աշխարհի ամենաերջանիկ մարդը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий