вторник, 22 ноября 2016 г.

Ապրեցնող աշուն


Իմ կարծիքով աշունը տարվա եղանակներից ամենագեղեցիկն է։ Օրինակ՝ ես աշունը շատ եմ սիրում և կցանկանամ, որ միշտ աշուն լինի։ Աշունը ինձ՝ <նաև կարծում եմ մյուսներին> տալիս է գունեղ, որախ և պայծառ տրամադրություն։ Ճիշտն ասած, ես սիրում եմ մռայլ, տխուր, խոնավ, անձրևոտ եղանակներ, այդ իսկ պատճառով էլ ընտրեցի հենց աշունը տարվա եղանակներից։ Ես չէմ սիրում՝ արև, պայծառ օր և այդպիսի լուսավոր եղանակներ, ես միայն սիրում եմ լռություն, մթություն և տխրություն։ Շատերը կարծում են, թե աշունը լավ եղանակ չէ։ Աշունը ես ընտրեցի, ոչ թե իմ նշած տրամադրությունների համար, այլ նրա համար, որ աշնանը լինում են տերևաթափեր։ Ես կարող էի ընտրել ձմեռը, որովհետև ձմռանը նույնպես տեղի են ունենում իմ սիրելի տրամադրությունները, բայց ես ընտրեցի աշունը իր գեղեցկության և հմայության համա։ Այս ամենը իմ զգացմունքներն են աշնան հանդեպ։

Комментариев нет:

Отправить комментарий