пятница, 30 октября 2015 г.

Իմ ամառային արձակուրտները

Ողջույն ես Ալլան եմ, կպատմեմ թե ինչպես եմ անցկացրել իմ ամառային արձակուրդները: Ես այս տարի իմ ամառային արցակուրտները անցկացրել եմ մայրիկիս ծննդավայրում,Գավառ քաղաքում: Իդեպ ասեմ, որ Գավառում ապրում են իմ տատիկն ու պապիկը:
Տատիկս և պապիկս ունեն իրենց սեփական ֆերման: Այնտեղ նրանք պահում են կովեր, հավեր և շներ: Իդեպ ասեմ, որ տատիկս ու պապիկս ինձ սովորացրել են կով կթել և մածուն մերել,  ասեմ, որ կով կթելը բարդ գործ է, և եթե դուք ել եք ուզում կով կթել ապա խորհուրդ կտամ ձեզ համար խելոք կով ընտրել, որովհետև մեկ էլ տեսար կովը կամ պոչով կամ ոտքով հարվածեց: Ես ամեն օր տատիկիս և պապիկիս հետ գնում էի, ֆերմա որովհետև այնտեղ ինձ շատ-շատ էր դուր գալիս: Գավառում նաև անցկացրեցի Վարդավառը, բայց մի տարօրինակ դեպք պատահեց ոչ ոք չեր մասնակցում վարդավառին: Գավառում ես մնացի ընդհամենը մեկ ամիս, և ընդհամենը այդ մեկ ամսվա մեջ ես ստացա հաճույք  և հուսով եմ, որ հաջորդ ամառային արձակուրդներին ես էլի կգնամ <<Գավառ>>: Դե ինչ հույսով եմ, որ ձեզ ել դուր եկավ իմ ամառային արձակուրդները:Ցտեսություն:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий