четверг, 3 декабря 2015 г.

Բարև Ձմեռ

Բարև Ձմեռ, ես Ալլա Թորիկյանն եմ, սովորում եմ<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրում: Ես քեզ անհամփեր սպասում էի, թե դու երբ ես գալու, մենք բոլորս քեզ շատ ենք սիրում, նամանավանթ ես:
Ես շատ եմ սիրում քո ձյունով ձնագնդիկ խաղալ, եթե դու դեմ չես:
Դու բոլոր երեխաներին բերում ես երջանկություն և ուրախություն:
Ես նաև շատ եմ սիրում քո տոներից մեկը <<Նոր Տարին>>:
Դու նաև ունես քո տոնի պապիկը <<Ձմեռ Պապիկը>>: 
Դու քո տոնով երջանիկ երջանկացնում ես բոլորիս:
Ես կուզեի, որ դու միշտ մեզ հետ լինեիր, բայց ցավոք մնացած եղանակները չէին թողնի:
Ձմեռ՛, դու գիտե՞ս, որ դու իմ ամենասիրած եղանակնես ու ես մանկուց սիրել եմ քո եղանակը և քեզ: 
Ես այսօր այնքան ուրախաց, երբ դու եկար, բոլոր երեխաները դպրոցում ձնագնդիկ էին խաղում և զվարճանում: 
Ես շատ կտխրեմ, որբ դու գնաս, բայց ես քեզ կսպասեմ կարոտով ու երջանկությամբ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий