пятница, 15 января 2016 г.

Ամանորը Իմ ընտանիքում

Պատրաստում եք տեսաֆիլմեր, ձայնագրություններ հետևյալ թեմաներով.

·                     Ուղիղ եթեր-հաղորդում մեր տանից
·                     Ամանորը մեր ընտանիքում
Ամեն տարի մենք Ամանորը դիմավորում ենք <<Հայաստանում>>.
Ամանորը իմ ամենսաիրելի տոնն է, ամեն տարի, երբ ժամը տասնը երկուսն է գալի մենք բացում ենք շոմպայնը և ընտանիքով նշում Նոր Տարին:
Շոմպայնը բացելուց հետո մենք անմիջապես գնում ենք պատշգամփ հեռավարություն անելու, երբ հեռավարությունը արեցինք վերջացրեցինք ես մտածեցի.
 Որ Ձմեռ Պապը դուռը թակել է ու մենք թակոցը չենք լսել, ես անմիջապես գնացի ու դուռը բացեցի և ինչ տեսնեմ, որ դռան դիմաց նվերներ են:
Ես Ձմեռ Պապուց խնդրել էի Ջինսե կամբինիզոն, իսկ եղբայրս ոչինչ չեր խնդրել քանի, որ նա ընդհամենը երկու տարեկան է, բայց Ձմեռ Պապը նրան չմոռացավ ու իրան բերեց տաք բլուզ և հիանալի գնացք, երբ ես տեսա իմ նվերը իմ աչքերը ուղղակի փայլում էին ուրախությունից:
 Այս տարի Նոր տարվան մեր տուն շատ քիչ հյուրեր եկան ընդհամենը երկու հոգի, մեկը հերաքույրս ու եղբայրս, մյուսն ել տատիկս և հորեղբայրս:
·                     Ամանորյա ամենաանսպասելի նվերը
Դա իմ Ջինսե կամբինիզոնն էր:
·                     Ամանորյա ամենահետաքրքիր պատմությունը,իրադարձությունը
Ձմեռ-պապը նվերը դնելու ժամանակ մոռացել էր դուռը թակել:
·                     Ամանորյա ամանահամեղ ուտեստը
Մայրիկիս պատրաստած բոլոր ուտեստները ամենահամեղն են:

·                     Ամանորյա ամենահետաքրքիր ձևավորումը

Комментариев нет:

Отправить комментарий