четверг, 14 января 2016 г.

Երկինք


Երկնքի մասին կարծիքներն ու ենթադրությունները բազմազան են։ Այս թեման դարձել է նաև թեժ բանավեճերի առարկա։ Այդուհանդերձ, այն, ինչ հայտնում է Աստվածաշունչը երկնքի մասին, զգալիորեն տարբերվում է այն ամենից, ինչ սովորել են շատերը։

Ի՞նչ է երկինքը

ԻՆՉ ԵՆ ԱՍՈՒՄ ՈՄԱՆՔ։

Երկնքի և նրա դերի մասին տարբեր հավատալիքներ կան։ Օրինակ՝
  • Իրենց քրիստոնյա համարող մարդկանցից շատերը համաձայն են «Նոր կաթոլիկական հանրագիտարանում» նշված այն մտքի հետ, որ երկինքը «Տիրոջը հավատարիմ նահատակների վերջին հանգրվանն է»։
  • Հուդայականությունը ներկայիս կյանքի վրա ավելի շատ է կենտրոնանում, քան հանդերձյալ կյանքի՝ համաձայն ռաբբի Բենտզոն Կրավիցի։ Բայց նա առաջ է քաշում նաև այն միտքը, թե «երկնքում հոգին ապրում է գերագույն բերկրանքը, քանի որ ըմբռնում և զգում է Աստծու ներկայությունը առավել, քան երբևէ»։ Կրավիցն ընդունում է, սակայն, որ «թեև հուդայականությունը հավատում է երկնային կյանքին, Թորայում քիչ է խոսվում դրա մասին»։
  • Հնդուականները և բուդդայականները հավատում են, որ երկնքում կան ոգեղեն տարբեր աստիճաններ։ Այն ժամանակավոր տեղ է, որից հետո մարդը կա՛մ վերածնվում է, կա՛մ հասնում է նիրվանայի ու միանում Բուդդային, ինչը ավելի բարձր է, քան երկինքը։
  • Ոմանք մերժում են երկնքի մասին կրոնական ցանկացածգաղափար՝ ասելով, որ այն ամբողջությամբ մանկական անմտություն է։
Նկարչի պատկերացմամբ երկնային դարպասները, որոնց առջևում երկու հրեշտակներ են
Երկնքի մասին կարծիքներն ու ենթադրությունները բազմազան են

ԻՆՉ Է ԱՍՈՒՄ ԱՍՏՎԱԾԱՇՈՒՆՉԸ։

Աստվածաշնչում «երկինք» բառը մի քանի իմաստով է օգտագործված։ Օրինակ՝
  • Ծննդոց 1:20-ում խոսվում է թռչունների մասին, որ «թռչում են երկրի վրայով՝ երկնքի տարածությունով»։ Այստեղ «երկինքը» վերաբերում է մթնոլորտին՝ երկնակամարին։
  • Եսայիա 13:10-ում խոսվում է «երկնքի աստղերի» և «համաստեղությունների» մասին, այսինքն՝ տիեզերքի։
  • Աստվածաշունչը խոսում է Աստծու «բնակության վայրի՝ երկնքի» մասին և ասում է, որ այնտեղ են նաև հրեշտակները (1 Թագավորներ 8:30; Մատթեոս 18:10)։ Այս համարներում «երկինքը» փոխաբերական իմաստով չէ գործածված, այլ իրական բնակության վայր է։ *
«Նայիր երկնքից, տես սրբության ու գեղեցկության քո վեհաշուք բնակատեղից» (Եսայիա 63:15)

 Մի՞թե բոլոր բարի մարդիկ մահանալուց հետո երկինք են գնում

Աստվածաշունչը չի սովորեցնում, որ երկիրը ժամանակավոր կացարան է, որտեղ մենք սպասում ենք մեր մահվանը և հետագա երկնային կյանքին։ Այն պարզ հայտնում է, որ մահը մարդկության հետ կապված Աստծու սկզբնական նպատակում չի եղել։ Նկատի առնենք հետևյալը.
  • Աստված առաջին զույգին ասաց. «Բազմացեք, շատացեք,լցրեք երկիրը» (Ծննդոց 1:28)։ Երկիրը մարդու մշտական բնակավայրն է, որտեղ նա ապրելու էր հավիտյան։ Մահը տեղ չուներ այնտեղ, քանի դեռ առաջին տղամարդն ու կինը հավատարիմ էին Աստծուն։ Սակայն, ցավոք, նրանք ընտրեցին անհնազանդության ուղին (Ծննդոց 2:17; 3:6
  • Առաջին մարդու անհնազանդությունը մահ բերեց ոչ միայն իր ու իր կնոջ, այլև նրանց հետագա սերունդների վրա (Հռոմեացիներ 5:12)։ Մի՞թե մարդկության համար այլևս հույս չկար։
  • Աստվածաշունչն ասում է, որ Աստծու «խոստման համաձայն՝ մենք նոր երկնքի ու նոր երկրի ենք սպասում» * (2 Պետրոս 3:13)։ Իր Թագավորության միջոցով նա երկրի վրա կվերականգնի այն, ինչ ի սկզբանե նպատակադրել էր, և «մահ այլևս չի լինի» (Հայտնություն 21:3, 4)։ Իսկ խոսքը երկնայի՞ն, թե՞ երկրային կյանքի մասին է։ Որպեսզի մի բան «այլևս չլինի», նախ պետք է լինի։ Բայց երկնքում մահ երբեք էլ չի եղել։ Ուստի տրամաբանական է, որ աստվածաշնչյան այս համարը վերաբերում է այն ամենին, ինչ տեղի է ունենալուերկրի վրա, որը մեր մշտական բնակավայրն է, և որտեղ ուզում ենք ապրել մեր սիրելի մարդկանց հետ։ Աստվածաշունչը նաև հայտնում է, որ մահացածներըկկենդանանան և կմիանան իրենց հարազատներին (Հովհաննես 5:28, 29
Շատ մարդիկ տպավորվել ու մեծ ուրախությամբ են լցվել, երբ իմացել են, թե ինչ է սովորեցնում Աստվածաշունչը երկնքի մասին։ Օրինակ՝ Ջորջը, ով նախկինում կաթոլիկ էր, ասում է. «Երկրի վրա հավիտյան ապրելու խոստումը ինձ համար մխիթարական է։ Այն շատ ավելի տրամաբանական է, քան երկինք գնալու գաղափարը»։ *
«Երկինքը Եհովային է պատկանում, իսկ երկիրը նա մարդկանց որդիներին է տվել» (Սաղմոս 115:16)

Комментариев нет:

Отправить комментарий