понедельник, 23 ноября 2015 г.

Ես գիտեմ, որ Խազարոս Աղյանը.........................................

Ես շատ բաներ գիտեմ Ղազարոս Աղայանի մասին:Նա եղել է մեծ գրող:Նա եղել է Հովհանեսս Թումանյանի ամենամոտիկ ընկերը:Ծնվել է Բոլնիս-Խաչեն գյուղում:Նա եղել է շատ ծնողասեր:Նա հոգով շատ երիտասարդ էր և փոքր հասակում շատ մաքուր և բարի հոգի է ունեցել:Այդ պատծառով էլ դարցել է հիանալի գրող:Սիրում եմ կարդալ Աղայան:Նրա կենսագրությունն եմ կարդացել և գիտեմ նրա մասին շատ-շատ բաներ:Նրա պատմվածքներից կարդացել եմ` <<Տորք Անգեղը>>,<<Վաճառականի խիղճը>>,<<Մանուկ-խանը>>,<<Ծնողասեր Աղայանը>>,<<Ագռավն ու Աղվեսը>> և այլն շատ գրքեր եմ կարդացել Ղազարոս Աղայնից,բայց հիմա չեմ կարող բոլորը հիշել:Անգիր եմ սովորել  <<Ատամը Փոխած>>,<<Կատու>> բանաստեղծությունները,որոնք գտել եմ սոցիալականկայքից:Ես այդ բանաստեղծությունները պատրաստել եմ ուսումնական նյութ:Իմ բլոգում ունեմ Ղազարոս Աղայան բաժին:Այդ բաժնի մեջ շատ զանազան տեղեկություններ ունեմ:Նա մահացել է Թիվլիսում հունիսի 20-ին 1991 թվականին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий